onsdag den 31. oktober 2012

Scotland

Cool diskotek!

Kan ikke lige huske om det var erupas højeste bio, eller hvad fuck det lige var.. Men den var da i hvert fald høøøøj!

Lækkert hotelværelse, som min mormor og jeg fik lov til at sove på GRATIS!



en kirke.......

Min mormor og jeg. Det er et mega sejt universitet, som i kan se i baggrunden... Lidt Harry Potter agtigt! ;-)

Bare et billed

Min lillebror på en af hans gode dage

Mig, som er fanget inde i et bur......NEDTUR! :-(







I efterårsferien brugte jeg min konfirmationsgave, som var en billet til Skotland. Jeg fløj derned med min mormor, da jeg ikke måtte rejse alene, nu hvor jeg er under 16.. Øvøv.. Når, men det var også godt nok. Vi var ude på en masse: Vi var på sightsing, shoppede(Selvfølgelig), var på en gysertur, sov på lågsus (ved godt det staves luksus, men det er lidt sejere på denne måde) hotel, og en masse andet. Kort og godt, så var det en super herre nice tur!! :-)
Hey hey

Ingen kommentarer:

Send en kommentar