søndag den 15. juli 2012

Ulykkelig kærlighed

hej bloggen.
Jeg (Anna) var for to dage siden hjemme ved min far, mig og en af mine veninder smuttede ned i byen efter at have spist lækker morgenmad hjemme ved mig. Da vi kom ned i byen vrimlede det med Zchweiske spejdere. Så vi valgte at sætte og for at tjekke dem ud. Lidt efter lidt havde jeg fundet mig en fyr. Vi fik øjnkontakt med hinanden og han smilte sødt. Efter fem minutters smilen til hinanden kom han hen og snakkede med mig, han var rigtig sød og imødekommende, og spurgte ind til mit liv, og sådan. Han fortalte også at han syntes jeg jeg så sød ud, og at han gerne ville møde mig igen. han sagde at han blev nød til at gå, men kom efter to minutter efter for at få vores numre og navne. han smilede og gik så igen.
Jeg gik heeeeeele aftnen og ventede på en sms, eller en anmodning på facebook fra min søde fyr, men der kom ingenting.
Dagen efter gik vi igen ned i byen og ventede hele dagen dernede for at se om de kom igen, men der kom ingen.. og eftersom jeg skal til skagen nuher på fredag, kunne jeg jo ligesom ikke nå at se ham igen.. Så jeg er bare over ulykkelig! Han var den sødeste og flotteste latino fyr jeg nogensinde har mødt... ogogog, han havde Zayn Malik øjne :-(
Jeg vil håbe på at de ingen mobiler eller internet har..
Kærlighed ved første blik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar